2013.09.03 – Dzień 30 – Plyometrics

Posted: 12 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Jak co wtorek tak i dziś mój „ulubiony” Plyometrics 🙂

Dieta
  • 08:30 – Śniadanie 1: Banan.
  • 09:00 – Trening: Chest, Shoulders and Triceps + Ab Ripper X.
  • 12:00 – Śniadanie 2: Ser wiejski 5% 250 g, szynka z kurczaka 50 g, bułka z dynią, pomidor 20g.
  • 15:00 – Obiad: Ziemniaki 200 g, surówka z kiszonej kapusty 100 g, udko z kurczaka (bez skóry) 120 g, pepsi max 200 ml.
  • 18:00 – Podwieczorek: Kalarepa 165 g.
  • 18:30 – Kolacja 1: Naleśnik + pierś z kurczaka 60 g + ser gouda 30 g, sałata 20 g.
  • 21:30 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 250 g + szynka z kurczaka 50 g, cebula 30 g.
  • Podsumowanie: T 61, W 192, B 154, Kcal 1902 – wykorzystałem 83% z 2300 Kcal
Trening
  • Dziś Plyometrics. Ci którzy wiedzą o czym mowa pewnie teraz mają lekki uśmiech na twarzy a dla tych, którzy jeszcze nie mieli przyjemności przeżyć Plyometrics kilka słów wyjaśnienia. Ten trening to totalna masakra, zwłaszcza dla takich osób jak ja, których sprawność fizyczna była bardzo kiepska. Prawie godzina podskakiwania, wymachy i chociaż na pierwszy rzut oka wygląda to na bardzo prosty i łatwy trening to w rzeczywistości jest to BARDZO aktywny trening, który wyleje z Ciebie ostatnie poty. Świetny na odchudzanie bo przy Plyometrics stracisz min. 500 Kcal.

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s