2013.09.10 – Dzień 37 – Plyometrics

Posted: 12 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Dziś znowu Plyometrics, będzie się działo, będzie się lało 🙂

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1:Ser wiejski 5% 300 g, szynka z kurczaka 50 g.
  • 10:30 – Trening: Plyometrics.
  • 15:00 – Obiad: Ziemniaki ćwiartki smażone 200 g, pierś z kurczaka 150 g, buraczki z jabłkiem 150 g, nektarynka, ferrero raffaello 1 szt. (10g)
  • 20:30 – Kolacja 1: Chleb żytni 90 g, omlet z 1 jajka + 2 białka, szynka z kurczaka 50 g, mleko 1,5% 250 ml.
  • Podsumowanie: T 50, W 156, B 135, Kcal 1605 – wykorzystałem 70% z 2300 Kcal
Trening
  • Dziś Plyometrics. Sam trening taki jak zawsze, ciężki i dający ostro po dupie, ale … po raz pierwszy zrobiłem go prawie w 100%. No gdybym miał być dokładny to tak w 95% :). Taka mała rada dla Was, jeśli czujesz się bardzo zmęczony, lub znudzony treningiem to zrób sobie 5 minut przerwy, wróć i dokończ, nie odpuszczaj! U mnie Plyometrics wyglądał tak, że do połowy tj. 30 minuty treningu było całkiem ok. ale już chwilę później coś we mnie pękało, to chyba wina dużego zmęczenia i chciałem odpuścić. Zatrzymałem odtwarzanie płyty i wyszedłem na balkon, żeby zaczerpnąć powietrza. Chwilę później wróciłem i dokończyłem trening. Myślę, że tak jest lepiej niż za wszelką cenę walczyć ze sobą a w konsekwencji odpuścić i przerwać trening. Jak to kiedyś ktoś powiedział:

” Wszystko co piękne, rodzi się w bólu”

 

Skomentuj

