2013.09.11 – Dzień 38 – Back and Biceps + Ab Ripper X

Posted: 12 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Huuuuuuuuuuura …. znowu mój ulubiony trening.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Banan, nektarynka.
  • 13:00 – Trening: Back and Biceps + AB Ripper X.
  • 15:00 – Obiad: Ziemniaki 200 g, pierś z kurczaka 200 g, 1 pomidor, jogurt 1,5% 100 ml.
  • 17:00 – Podwieczorek: Orzechy laskowe 25 szt.
  • 19:30 – Kolacja 1: Ser wiejski 5% 200 g, szynka z kurczaka 50 g.
  • 21:30 – Kolacja 2: Chleb razowy 80 g, 2 jajka sadzone z cebulą 30 g.
  • Podsumowanie: T 62, W 150, B 136, Kcal 163 – wykorzystałem 73% z 2300 Kcal
Trening
  • Dziś Back and Back + Ab Ripper X. Kolejny doskonały trening siłowy, gdzie pierwsze skrzypce grają hantle. Dziś prawie wszystkie ćwiczenia robiłem na obciążeniu 2 x 9,5 kg = 19 kg. Może się komuś wydawać, że to nie jest dużo. Tak nie jest to dużo o ile robisz kilka ćwiczeń ale tu trzeba to robić przez prawie godzinę, więc trzeba umiejętnie rozkładać siły. Do tego jeszcze dochodzi mój problem z barkiem, który kiedyś został wybity i źle złożony co teraz daje o sobie znać, strzelając przy każdym większym ruchu lewą ręką, tym samym ta ręka jest nieco słabsza ale nie ma co marudzić, trzeba walczyć 🙂 Już nie mogę się doczekać kiedy skończę P90X Classic i zacznę Body Beast, tam ćwiczenia siłowe to ponad 90% całego treningu.

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s