2013.09.08 – Dzień 35 – X-Stretch

Posted: 12 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Jak w każdy siódmy dzień tygodnia mamy do wyboru albo całkowitą labę czyli dzień wolny albo robimy X-Stretch czyli rozciąganie. Ja robię raz wolne innym razem rozciąganie, to zależy od dnia ale jak najbardziej polecam X-Stretch, zwłaszcza na początku przygody z P90X. Po ciężkim tygodniu takie rozciąganie naprawdę  pomaga i przygotowuje nas do kolejnego treningu.

Dieta
  • 11:30 – Śniadanie 1: Ser wiejski 5% 200 g, szynka z kurczaka, jabłko
  • 14:00 – Obiad: Hamburgery z 1 bułka z dynią, jedna bułka biała, kotlety z mięsa mielonego wołowego z cebulą i pieczarkami (łącznie 150 g), ser gouda 30 g, 1 piwo Lech.
  • 15:00 – Podwieczorek: 2 nektarynki, delicje szampańskie (3 szt.)
  • 21:00 – 1 bułka z dynią, jajecznica z 3 jajek z szynką z kurczaka 25 g, orzechy laskowe 20 szt.
  • Podsumowanie: T 67, W 202, B 121, Kcal 1986 – wykorzystałem 86% z 2300 Kcal

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s