2013.09.06 – Dzień 33 – Legs and Back + Ab Ripper X

Posted: 12 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Dziś czwarty dzień II etapu. Nadal jest zapał i coraz większe chęci zwłaszcza, że po pierwszym miesiącu efekty są naprawdę OK. Zapraszam na stronę FOTO TRANSFORMACJA , gdzie możecie przekonać się sami, jest dobrze a będzie jeszcze lepiej 🙂

BRING IT !!!

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Pół bułki grahamki + ser almette 10 g.
  • 10:30 – Trening: Legs and Back + Ab Ripper X.
  • 11:30 – Śniadanie 2: Ser wiejski 5% 250 g + szynka z kurczaka 50 g.
  • 15:00 – Obiad: Makaron Lubella 200 g, pieczarki 30 g, okoń 160 g (bez skóry i ości), surówka 90 g, mizeria 70 g, pepsi max 250 ml.
  • 22:00 – Kolacja 1: Ser wiejski 5% 250 g + szynka z kurczaka 50 g
  • 23:00 – Nektarynka.
  • Podsumowanie: T 65, W 281, B 158, Kcal 2334 – wykorzystałem 101% z 2300 Kcal
Trening
  • Dziś Legs and Back. Ten trening daje nieźle po nogach, pamiętam jak po pierwszym takim treningu miałem zakwasy przez kilka dni. Było tak źle, że nie potrafiłem siedzieć na tyłku. To, że bolały mnie nogi to oczywiście normalne, ale to że miałem zakwasy na tyłku to już śmieszne nie było – koszmar. Plecy to oczywiście ćwiczenia na ekspanderach, które robię z wielką przyjemnością a drążek nadal leży na szafie i czeka :). Co do brzuszków to dziś po raz pierwszy zrobiłem tylko kilka pierwszych ćwiczeń i odpuściłem. Jakoś zawsze po treningu na nogi, brzuszki idą mi jak krew z nosa.

Skomentuj

