2013.09.04 – Dzień 31 – Back and Biceps + Ab Ripper X

Posted: 12 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Nowy trening nowe wyzwania.

Dieta
  • 08:30 – Śniadanie 1: Banan.
  • 09:00 – Trening: Back and Biceps + Ab Ripper X.
  • 12:00 – Śniadanie 2: Ser wiejski 5% 280 g, szynka z kurczaka 50 g, omlet z 3 białek + pieczarki 50 g, pół bułki z dynią, papryka czerwona 25 g, pepsi max 280 ml.
  • 15:00 – Obiad: Ziemniaki 200 g, surówka z kiszonej kapusty 150 g, pstrąg 200 g (bez skóry), pepsi max 250 ml.
  • 18:00 – Podwieczorek: Nektarynka.
  • 20:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią + szynka z kurczaka 50 g, Kapusta kiszona 40 g.
  • 22:00 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 250 g + szynka z kurczaka 60 g.
  • 23:00 – Nektarynka.
  • Podsumowanie: T 45, W 263, B 162, Kcal 2040 – wykorzystałem 89% z 2300 Kcal
Trening
  • Dziś Back and Biceps – rewelacja ! W końcu jakiś trening, który mi przypadł w całości do gustu. Używam głównie hantli 2 x 9,5 kg oraz przy dwóch może trzech ćwiczeniach 2 x 7,5 kg. Zamiast drążka nadal używam ekspandera ale i tak daje nieźle popalić. Trening w całości siłowy co mi osobiście bardzo odpowiada. Już się nie mogę doczekać kolejnej środy i Back and Biceps. No i oczywiście Ab Ripper X – idzie coraz lepiej, tym bardziej, że dziś nie robiłem nóg a to one tak jak już wspominałem bolą mnie bardzo przy ćwiczeniach na brzuch.

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s